مشخصات رنو کپچر 2017
پست شده در دسته‌بندی نشده

مشخصات رنو کپچر 2017

بررسی مشخصات رنو کپچر 2017

رنو کپچر 2017 به طرز شگفت انگیزی در اروپا محبوب است.در واقع آنقدر محبوب است که داشتن تنها یک رنو کپچر کافی نیست، آنها یک رنو کپچر دیگر را به فروش می‌رسانند و یکی دیگر می خرند.

نکته این است که حداقل در استرالیا، خرید یک ماشین فرانسوی یک انتخاب عمدی و نه لزوما مبتنی بر ارزش است. با بسیاری از رقبای ژاپنی و کره ای با قیمت بسیار بالا و مشخص، خودرویی مانند این نیاز به خریدار دارد که واقعاً چیز متفاوتی می خواهد.

بنابراین، آیا رنو کپچر 2017 که اخیراً به‌روزرسانی شده است می‌تواند برای خریدارانی که خواهان چیزی کمی در سمت چپ مرکز در یکی از پر رقابت‌ترین بخش‌های بازار استرالیا هستند، جذاب باشد یا اینکه در مقایسه با رهبران بازار SUV کوچک نقش دوم را دارد؟

بررسی مشخصات رنو کپچر 2019

رتبه بندی ایمنی 5 ستاره
نوع موتور 1.2 لیتری توربو
نوع سوخت بنزین بدون سرب ممتاز
مصرف سوخت 5.8 لیتر در 100 کیلومتر
صندلی 5 صندلی
قیمت از 22660 دلار

رنو کپچر 2017 آیا نسبت به قیمت، ارزش دارد؟

رنو کپچر 2017 با برخی ویژگی‌ های عالی، برخی ویژگی‌ های نه چندان عالی و چند ویژگی حذف شده اما قابل توجه عرضه می‌شود. بیایید نگاهی بیندازیم.

رنو کپچر 2017 در بالای یک محدوده دو متغیره است. با قیمت 29990 دلار (MSRP)، رینگ‌ های آلیاژی 17 اینچی، صفحه نمایش لمسی چند رسانه‌ ای 7.0 اینچی (با Android Auto، اما به طرز عجیبی بدون Apple CarPlay…)، قایق ماهواره‌ ای داخلی، چراغ‌های LED خودکار جلو و عقب دریافت خواهید کرد.

با چراغ‌ های مه شکن در پیچ، سانروف پانوراما ثابت، صندلی‌ های روکش چرمی، با گرمکن جلو، فرمان روکش چرمی، سنسور های پارک 360 درجه، دوربین معکوس، پارکینگ خودکار «دستیار پارک»، ورود بدون کلید با استارت فشاری، کنترل تهویه مطبوع تک منطقه ای و آینه دید عقب با نور خودکار.

رنو کپچر 2019 آیا نسبت به قیمت، ارزش دارد؟

رنو کپچر 2017 در مجموع دارای تجهیزات بدی نیست، اما به سختی یک CX-3 یا هیوندای کونا با مشخصات بالاست، که با قیمت بسیار کمی بیشتر همراه هستند. خوب است که حداقل صندلی‌ های جلو با قابلیت تنظیم برقی را ببینیم.

همچنین، این که این خودرو با Apple CarPlay عرضه نمی شود، بسیار گیج کننده است. وقتی با Android Auto عرضه می‌شود، به سختی قابل توجیه است و با دریافت این، مدل پایه Zen یک سیستم رسانه‌ ای کمی متفاوت دریافت می‌کند که از Apple CarPlay با هزینه ناوبری داخلی «بهبود» پشتیبانی می‌کند. عجیب و غریب.

هیچ نسخه چهار چرخ متحرکی از Captur وجود ندارد، و همچنین در موارد ایمنی فعال کمی سبک است، که در بخش ایمنی این بررسی بررسی خواهیم کرد.

در مقابل آن، آیتم های سبکی که رنو کپچر 2017 با آن عرضه می شود، فوق العاده به نظر می رسند. رنگ‌ بندی دو رنگ برای هر خودرویی استاندارد است، حتی در سطح ذن (اگر واقعاً بخواهید می‌توانید یک طرح جامد را انتخاب کنید) و آلیاژهای 17 اینچی و طراحی‌های اندک در نمای بیرونی واقعاً به جذابیت این خودرو می‌افزایند. طرح «نارنجی آتاکاما» خودروی ما یک گزینه 1000 دلاری است. روکش چرمی صندلی بسیار عالی و بسیار بالاتر از حد متوسط برای این بخش است.

با همان پولی که Captur Intens دارد، می توانید به رقبای یورویی با تجهیزات مشابه و سبک متمرکز مانند Fiat 500X Pop Star (29990 دلار) و Peugeot 2008 Allure (29990 دلار) وارد شوید. فولکس واگن T-Roc و T-Cross در راه هستند تا به زودی این بخش را تکان دهند، بنابراین مراقب آن ها باشید.

قیمت انواع مدل های رنو کپچر 2017

Zen FWD

0.9T, Petrol – Premium ULP, 5 SP, Manual

$10,050 – $11,650

Expression FWD

0.9T, Petrol – Premium ULP, 5 SP, Manual

$10,600 – $12,200

Zen FWD

1.2T, Petrol – Premium ULP, 6 SP, Automatic

$11,500 – $13,400

Expression FWD

1.2T, Petrol – Premium ULP, 6 SP, Automatic

$12,200 – $14,200

Dynamique FWD

1.2T, Petrol – Premium ULP, 6 SP, Automatic

$12,450 – $14,500

آیا چیز جالبی در مورد طراحی رنو کپچر 2017 وجود دارد؟

این یکی از ویژگی های قوی رنو کپچر 2017 است. حداقل، در خارج. با جذابیت های یورو همراه است. دارای رویکرد یکسان اما متفاوت آن به فرمول استایل کلی است. اتصالات نور و درج جلو پنجره آشنا هستند، اما کمی با حالت خاص SUV سخت تر شده اند. یراق آلات نور LED با رنگ آبی متضاد با نارنجی و مشکی خودرو و نحوه بستن دریچه‌ های پایین‌ تر و انعکاس آن در بدنه بسیار رضایت‌ بخش است.

طراحی رنو کپچر 2019

سپر های مشکی رنگی که روی چرخ‌ های رنو کپچر 2017 سوار می‌ شوند و در کناره‌  های خودرو گسترش می‌یابند، نمای خوبی دارند. پلاستیک های کروم و نقره ای کنتراست با سلیقه اعمال می شوند. به همان اندازه که در جلو خودرو ویژگی های بسیاری وجود دارد اما قسمت عقب این ماشین اینطور نیست، اما همه چیز متناسب باقی می ماند، و اسپویلر کوچکی که از سقف خارج می شود بسته را به خوبی دور می کند.

بخش داخلی رنو کپچر 2017

در داخل، همه چیز خیلی خوب نیست. از دور خوب به نظر می رسد، اما وقتی آنجا هستید، به راحتی می توانید نقص های این ماشین را ببینید.

شما با این وسعت داشبورد روبه‌رو می‌ شوید که جلوی خودرو را پر می‌ کند، بدون هر گونه رفتار زیبایی شناختی خاص، و مجموعه‌ ای از پلاستیک‌ های خسته‌کننده، خاکستری و توخالی که با کروم‌ ها و نقره‌ای‌ هایی که ظاهرشان خوب است، اما خوب نیست، مواجه می‌شوید.

کلاستر داشبورد، ظاهری درشت و بزرگ دارد، مانند Clio، اما همچنان در یک زاویه قرار دارد، با صفحه های قدیمی و درشت قرمز رنگ. روکش چرمی روی فرمان خوب است، اما برای تعویض دنده، که همگی کمی بیشتر از Fisher&Paykel به نظر می‌ رسند، قیمت مناسب‌ تر به نظر می‌ رسد.

آیا واقعاً بهانه‌ ای برای شماره‌ گیرها، سوئیچ‌ ها و حتی دسته‌ دنده‌ هایی که حرکت بسیار زیادی در آن‌ ها دارند، حتی زمانی که در موقعیت قفل هستند، وجود دارد؟ احساس تنبلی می کند. کسانی که رقبای کره ای و ژاپنی این خودرو را رانندگی کرده اند، تا به حال به طراحی داخلی برتر عادت کرده اند.

باید بگویم، این انتقاد در مورد صندلی‌ های کپچر که با تریم چرمی زیبا و شیک ساخته شده‌ اند، صدق نمی‌کند. آنها دارای تقویت جانبی خوب و موقعیت فرماندهی با دید عالی هستند. همین امر در مورد ردیف دوم نیز صدق می کند.

فضای داخل رنو کپچر 2017 چقدر کاربردی است؟

صندلی‌ های جلو راحت هستند و فضای زیادی را ارائه می‌ دهند، اما چه مشکلی برای فرانسوی‌ ها و نادیده گرفتن فضای ذخیره‌سازی کابین وجود دارد؟ رنو کپچر از این نظر در مقایسه با پژو 208 که بهانه های بدی برای لیوان داران داشت و در کارت های درب تقریباً هیچ چیز نداشت – اما با این وجود، از رقبای خود عقب مانده است.

سرنشینان جلو دارای لیوان‌ های کوچکی در هر در، یک سنگر زیر کنترل‌ های تهویه مطبوع، یک جعبه دستکش و یک جعبه بالا وسطی متصل به صندلی راننده هستند که احتمالاً کوچک‌ ترین فضای ذخیره‌سازی داخل آن است که تا به حال دیده اید.

شما می توانید یک کیف پول باریک را در آنجا قرار دهید. استفاده از کنترل‌ های دستی صندلی جلو که دسترسی به آن‌ ها و کار کردن با آن‌ها سخت می باشد، کمی شما را نا امید می کند. Intens یک مدل با مشخصات بالا است، حداقل به راننده امکان تنظیم کشویی الکتریکی را می دهد.

خرید لوازم یدکی رنو کپچر از طریق فروشگاه رنو صفری امکان پذیر است

در عقب شما همان صندلی‌ های عالی را خواهید داشت که در جلو دارید، اما سرنشینان عقب نگهدارنده بطری‌ های مفید کمتری در درها، مقداری توری در پشت صندلی‌ های جلو و یک سنگر تمیز در وسط دارند که حتی دارای منبع تغذیه 12 ولت، به قیمت فضای پا برای سرنشین وسط.

هیچ دریچه تهویه ای در آنجا وجود ندارد. فضای پا برای یک SUV با این اندازه خوب است، اما هیچ چیز قابل توجهی نیست، در حالی که فضای سر برای قاب بلند 182 سانتی متری من بیش از اندازه کافی بود، علیرغم اینکه سانروف مقداری از سقف را می خورد.

فضای صندوق بار رنو کپچر 2017 اندازه نسبتاً مناسبی دارد 377 لیتر – در مقایسه با حجم 350 لیتری فیات 500X، اما نه چندان خوب با صندوق عقب 410 لیتری پژو 2008. فضای بار عقب کپچر دارای یک کف قابل جابجایی است، بنابراین می توانید فضا را افزایش دهید. تا 455 لیتر، یا یک طبقه صاف با ردیف دوم تا شده، انتخاب شماست.

در پیکربندی ردیف دوم به پایین، کپچر ،1235 لیتر فضا می دهد.

در حالی که رنو در چند سال گذشته پیشرفت‌ های قابل توجهی در ارائه چند رسانه‌ ای خود ایجاد کرده است، اما استفاده از سیستم اصلی Intens کمی سخت به نظر می رسد  و بدون گزینه Apple CarPlay، کار کمی دشوارتر می شود.

مصرف سوخت رنو کپچر 2017

رنو کپچر 2017 با موتور جدید خود دارای میزان مصرف سوخت ادعایی/ترکیبی 5.4 لیتر در 100 کیلومتر است. معمولاً  برای رسیدن به چیزی کمتر از شش بدون فناوری کمکی هیبریدی تلاش می کنند، اگرچه با توجه به اینکه این رنو همچنین دارای فناوری استاپ استارت است و به سختی وزنی دارد، ارزش یک ضربه را داشت.

با این حال، پس از یک هفته رانندگی، بهترین چیزی که می توان جمع آوری کرد 7.2 لیتر در 100 کیلومتر بود. رایانه سواری رنو کپچر 2017 دارای ویژگی «گزارش سفر» است که به شما یک امتیاز زیست محیطی می دهد و رفتار رانندگی شما را تجزیه و تحلیل می کند.

  • باید باک 45 لیتری کپچر را با بنزین متوسط 95 RON پر کنید.

رانندگی رنو کپچر 2017 چگونه است؟

خوب، موتور جدید عالی است. رنو کپچر در حال حاضر مشتقات زیادی دارد، برخی ممکن است بگویند تقریباً بیش از حد مشت زدن، زیرا به لطف حداکثر گشتاور در دسترس از 1600 دور در دقیقه، ضربه زدن به پدال گاز منجر به چرخش چرخ و هدایت گشتاور تهاجمی می شود. با این حال، رانندگی با کپچری که احساس تنگی نفس نمی کند، یک تجربه خوشایند است.

آنچه شما را ناامید می کند، انتقال است. Captur اکنون به یک کلاچ شش سرعته دوکلاچه مجهز شده است، با وجود نام مدرن دوکلاچه، گرفتن کپچر در دنده اشتباه یا بدتر از آن، جستجوی طولانی‌ مدت برای گیربکس مناسب بسیار آسان بود.

حتی هنگام رانندگی در یک خط مستقیم، تعویض دنده ها در مقایسه با کلاچ های دوگانه فولکس واگن کنونی کند به نظر می رسید. می‌توانید احساس کنید که فریم کپچر کمی به سمت جلو حرکت می‌ کند، زیرا در هر دنده به شکلی نسبتاً مکانیکی کار می‌کرد.

جدا از گیربکس که تجربه را مخدوش می کند، بقیه رنو کپچر 2017 تجربه رانندگی مناسبی را ارائه می دهد. سیستم تعلیق دقیقاً در جلو احساس می‌ شود و به این شاسی‌ بلند کوچک سواری سازگاری می‌ دهد، اگرچه با میله پیچشی پشتی ساده‌ اش کمی سفت بود. رقصیدن پشت سر بر سر نواقص جاده آسان بود.

همانطور که گفته شد، راحتی راننده و سرنشین، مهم نیست که سیستم تعلیق عقب را شنیده اید، تا حدودی به لطف آن صندلی های عالی، مناسب است.

فرمان سریع بود، اما در برخی شرایط تقریباً خیلی سبک بود و نفوذ صدا به داخل کابین در سطوح قابل قبولی بود و موتور تا حد زیادی خود را ناشناخته می‌کرد.

برای شاسی‌بلند کوچک فرانسوی سخت است زیرا رقبای بسیار محبوب‌ تر و بسیار خوبی در بازار استرالیا در مقایسه با اروپا وجود دارد.

لوازم یدکی رنو

موتور و گیربکس رنو کپچر 2017

به لطف ارتباط فناوری رنو با شرکت مادر مرسدس بنز، دایملر، کپچر موتور 1.3 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی جدید خود را با سری جدید بنز کلاس A به اشتراک می گذارد.

در این تجسم، که رنو آن را “150 TCe” می نامد – شما 110 کیلووات/250 نیوتن متر را دریافت خواهید کرد. این موتور نسبت به موتور 1.2 لیتری 88 کیلوواتی کمی بهتر است و در واقع خروجی های Captur را جلوتر از رقابت های یورویی خود افزایش می دهد.

چه تجهیزات ایمنی روی رنو کپچر 2017 نصب شده است؟

از نظر ویژگی‌ های پیشرفته‌ تر، Captur Intens از مانیتورینگ نقطه کور (BSM) برخوردار است.مجموعه معمولی کمک‌ های پایداری الکترونیکی، دوربین معکوس، و فقط چهار کیسه هوا را دریافت می‌ کنید.

با وجود آن، نسخه‌ های سه سیلندر کپچر دارای حداکثر رتبه‌بندی ایمنی پنج ستاره ANCAP از سال 2013 بودند. این مدل چهار سیلندر هنوز آزمایش نشده است، اما دشوار است که ببینیم چگونه می‌ تواند به رتبه پنج ستاره نزدیک شود.

ترمز اضطراری خودکار (AEB)، هشدار ترافیک عقب (RCTA)، هشدار خروج از خط (LDW)، سیستم کمکی حفظ خطوط (LKAS) و ویژگی‌ های کروز فعال همگی، حتی در لیست گزینه‌ ها وجود ندارند.رنو کپچر 2017 دارای دو نقطه نصب ISOFIX صندلی کودک در دو صندلی عقب و سه پایه اتصال بالا در ردیف دوم است.

هزینه های نگهداری رنو کپچر 2017

رنو یک گارانتی 5 ساله نامحدود گارانتی کمی گیج کننده با چهار سال دستیار جاده ای 24 ساعته و تنها سه سال خدمات با قیمت محدود ارائه می دهد.

هر یک از سه سال هزینه خدمات با اضافه کردن یک فیلتر هوا (52 دلار) و یک فیلتر گرده (60 دلار) هر 24 ماه، 349 دلار تعیین شده است. این هزینه خدمات خیلی گران نیست، اما ارزان هم نیست. پس از گذشت سه سال از قیمت گذاری ثابت، تنها هستید.

نتیجه گیری درباره رنو کپچر 2017

کپچر ممکن است یکی از پرفروش‌ ترین شاسی‌ بلند های کوچک اروپا باشد، اما آنچه که ارائه می‌ دهد به خوبی به بازار استرالیا ترجمه نمی‌ شود، جایی که تعداد زیادی از رقبای بسیار مشخص و با قیمت بالا بر ارزش آن فشار وارد می‌ کنند.

از موتور قدرتمند جدید استقبال می‌ شود، و همچنان به استفاده از آن سبک منحصر به فرد فرانسوی ادامه می‌ دهد، مایه شرمساری است که ببینیم این چیزها نسبت به موارد ایمنی پیشرفته امروزی و یک تجربه رانندگی واقعاً نرم و روان در اولویت هستند.

موتور و گیربکس رنو کپچر 2019

منبع : carsguide

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *