مشخصات رنو کولیوس 2017
پست شده در دسته‌بندی نشده

مشخصات رنو کولیوس 2017

بررسی مشخصات رنو کولیوس 2017

رنو کولیوس 2017 یک خودروی کاملا ترکیبی است. طراحی کولیوس 2017 توسط کشور فرانسه انجام شده است و پلتفرم و تجهیزات مکانیکی رنو کولیوس 2017 با یک SUV ژاپنی (نیسان ایکس تریل) ساخته شده در کره جنوبی توسط رنو-سامسونگ شباهت بسیار دارد.

رنو کولیوس 2017 رقابت بسیار جدی دارد. فروش خودرو های جدید ژانویه 2017 نشان می‌ دهد که بخش شاسی‌ بلند های متوسط در مقایسه با 12 ماه قبل 1.2 درصد رشد داشته است. مزدا CX-5، هیوندای توسان، خودروی خواهر کولئوس، ایکس تریل، کیا اسپورتیج و سوبارو فورستر در این دسته قرار دارند.

نسخه لایف رنو کولیوس 2017 دیفرانسیل جلو ، دارای شش کیسه هوا، نمایشگر فشار لاستیک، رینگ‌ های آلیاژی 17 اینچی، ریل‌ های سقف، دوربین دید عقب، سنسور های عقب، کروز کنترل، سیستم صوتی آرکامیس با هشت بلندگو (با کیفیت واضح)، خودکار است. برف پاک کن، چراغ های جلوی حسگر غروب، کنترل آب و هوای دو منطقه ای، چراغ های LED کابین، ابزار دیجیتال TFT و فرمان چرمی.

FWD Zen با 4000 دلار اضافی، ترمز دستی برقی، صندلی راننده برقی، روکش چرم مصنوعی صندلی، گرمکن صندلی‌ های جلو، استارت دکمه‌ ای، ناوبری ماهواره‌ ای، آلیاژهای 18 اینچی و شیشه‌ های خصوصی را اضافه می‌ کند. می‌توانید تنظیمات چهار چرخ متحرک (AWD) را با تخصیص گشتاور درخواستی به محور عقب و حالت قفل کم سرعت با ۲۵۰۰ دلار اضافه کنید.

بررسی مشخصات رنو کولیوس 2017

مشخصات کلی رنو کولیوس 2017

موتور: 2.5 لیتری چهار سیلندر
خروجی: 126kW@6000rpm / 226Nm@4400rpm
گیربکس CVT اتوماتیک
نوع محرک: چهار چرخ متحرک
چرخ ها: F & R: 18×7.0، 225/60
ANCAP: تست نشده (مدل قبلی 5 ستاره)
وزن تایر: 1608 کیلوگرم
توان به وزن: 12.76:1 (کیلوگرم: کیلووات)
مصرف سوخت رسمی: 8.3 لیتر در 100 کیلومتر
صرفه جویی در هنگام تست: 9.0 لیتر در 100 کیلومتر

شما می توانید لوازم یدکی رنو کولیوس را با قیمت بسیار عالی و کیفیت درجه یک از سایت رنو صفری خریداری کنید

ظرفیت سوخت/نوع: 60L/91 RON
راندمان انرژی: 15.18
کیلووات: لیتر در 100 کیلومتر
0-60 کیلومتر بر ساعت: 4.91 ثانیه
0-100 کیلومتر بر ساعت: 9.88 ثانیه
1/8 مایل: 11.65 ثانیه در 110.2 کیلومتر بر ساعت
1/4 مایل: 17.62 ثانیه در 137.3 کیلومتر بر ساعت
ترمز 100-0 کیلومتر بر ساعت: 3.15 ثانیه در 42.59 متر
دسی بل در حالت بیکار: 41
اوج دسی بل 60 تا 100 کیلومتر بر ساعت: 78
قیمت از: 43,490 دلار

قیمت رنو کولیوس 2017

قیمت رنو کولیوس 2017 برای مدل Life دیفرانسیل جلو از 29990 دلار شروع می شود، در حالی که وسط بسته Zen که اوایل این ماه روی CX-5 قرار دادیم از 33990 دلار شروع می شود. در بالای محدوده، قیمت و تجهیزات Intens-ifies، با قیمت از 43,490 دلار است. اینجاست که مواردی مانند سقف پانوراما، پارکینگ خودکار، تبلت 8.7 اینچی با R-LINK2، آلیاژهای 18 اینچی، بالا و پایین کردن خودکار درب عقب و ترمز اضطراری خودکار وارد عمل می شوند. اگرچه هیچ نشانه ای از کروز کنترل تطبیقی وجود ندارد.

مشخصات موتور رنو کولیوس 2017

برای کسانی که به ارقام علاقه مند هستند، رنو کولیوس 2017 منحصراً از یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر استفاده می کند که 126 کیلووات در 6000 دور در دقیقه و 226 نیوتن متر در دور 4400 دور در دقیقه تولید می کند. با اتصال به یک خودروی CVT، حدود 1608 کیلوگرم تغییر می‌کند که به طرز عجیبی 3 کیلوگرم سبک‌تر از مدل‌ های 2WD است. مصرف بنزین 8.3 لیتر در 100 کیلومتر ذکر شده است که برای ما 9.0 لیتر در 100 کیلومتر است. بسیار خوب.

مصرف سوخت و عملکرد رنو کولیوس 2017

مصرف سوخت رنو کولیوس 2017 در سیکل ترکیبی آزمایش شده توسط سازنده، 8.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است. ظرفیت بکسل 2000 کیلوگرم است. نسخه توربو دیزل در اواسط سال 2017 عرضه خواهد شد.

پیشرانه رنو کولیوس 2017، همانطور که ارقام آن نشان می دهد، در بهترین حالت مناسب است. برای وظایف شهری که بیشتر کولئوها برای آنها مقدر شده اند، به خوبی انجام می شود. کنترل در سرعت های پایین و تحت فشار متوسط، کاری است که بدون سر و صدا مدیریت می شود.

اما برای سبقت یا حتی بالا رفتن از یک تپه شیب دار یا نقطه ای خارج از گوشه قدم بگذارید، و فقدان گشتاور پایین و سر و صدای بیش از حد ناشی از چرخش CVT شما را مشتاق گشتاور بی دردسر یک دستگاه کوچکتر می کند. ظرفیت توربو بنزین، یا دیزل گوشتی. در سطح Zen 30 هزار دلار خوب است، اما در Intens گزینه بهتری مطلوب است.

از نظر دینامیکی، رنو کولیوس 2017 دوباره در وظایف شهری بیشتر احساس می کند که در خانه است. سیستم تعلیق نرم، میرایی مناسب و فرمان برقی سبک، احتمالاً آن را به همراهی دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند، و در حالی که صدای لاستیک‌ها شنیده می‌شود، بدتر از پرفروش‌ترین مزدا CX-5 نیست.

بدنه رنو کولیوس 2017

F̶r̶e̶n̶c̶h̶ J̶a̶p̶a̶n̶e̶s̶e̶ SUV کره ای قطعاً استعداد بصری سطح بالایی دارد. نگین‌کاری چراغ‌ های جلو، DRL‌های C شکل و جزئیات جلوپنجره به‌علاوه چراغ‌های LED عقب و رنگ آبی خیره‌کننده به این معناست که خودروی ما از بیرون در کالیبر X3، GLC، Macan یا Q5 است. باسن مشخص در خط شیشه عقب حالتی عضلانی به SUV می دهد.از نظر اندازه، این خودرو یکی از خودروهای بزرگ‌تر در کلاس خود با طول 4672 میلی‌متر، عرض 1843 میلی‌متر و ارتفاع 1678 میلی‌متر با فاصله بین دو محور 2705 میلی‌متر است.

با این حال، خط کاراکترهای کلاه‌دار تاشوی مصنوعی کمی ساده‌تر است، با این حال، شاتلین واقعی به‌جای اقلام گران‌قیمت Q5 یا Lincoln MK X به سمت داخل است. شباهت خانوادگی به مگان وجود دارد که با موفقیت خاستگاه نیسان y خودرو را پنهان می کند. این داستان در داخل ادامه دارد.

بخش داخلی رنو کولیوس 2017

بخش داخلی رنو کولیوس 2017

صندلی های چرمی قابل تنظیم برقی، صفحه نمایش لمسی تبلت و کنسول میانی رو به پایین تاثیر خوبی بر جای می گذارند. تزئینات مشکی پیانو به خوبی اجرا شده اند، با تعویض دنده به طور منظم با ترمز پارک الکترونیکی و به طور عجیبی، کلید روشن/خاموش کروز کنترل یکپارچه شده است.

کابین رنو کولیوس 2017 مکان خوبی برای قرار گرفتن است، با ادغام فضای ذخیره‌سازی آشنا، موقعیت رانندگی بالا و ویژگی‌های باکیفیت X-Trail با کمی ذوق گالی. همچنین فضای ذخیره‌سازی خوب 35 لیتری پراکنده است.

جدا از این واقعیت که گزینه هفت نفره وجود ندارد، تقریباً همه چیز در اینجا خوب است. مواد استفاده شده عموماً با کیفیت هستند، فضای جلو و عقب زیادی وجود دارد، و داشبورد به خوبی طراحی شده است، بنابراین استفاده از آن آسان است . مدل‌های پوشر دارای نمایشگر بزرگ‌ تر و تزئینات چرمی هستند که باعث می‌ شود همه چیز خاص‌ تر شود.

صندلی‌ های عقب با فضای کافی برای دو سرنشین 180 سانتی‌ متری، دیافراگم درب‌ های بزرگ (77 درجه) و دید خوب به بیرون، برجسته هستند. فضای ذخیره‌ سازی، دریچه‌ های عقب و چراغ‌ های مطالعه جداگانه‌ای وجود دارد، اگرچه حیف است که فقط نقاط USB عقب را در بالای برد دریافت کنید. هنوز هم نقطه فروش خوبی است. امتیاز ISOFIX را به طور طبیعی با تترهای بالا اجباری دریافت می کنید.

ظرفیت صندوق عقب خوب (اما نه در کلاس پیشرو) با 565 لیتر با صندلی‌های عقب بالا یا 1795 لیتر در حالت خوابیده است. یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی هفت اینچی به طور استاندارد در Koleos مناسب بود، در حالی که برخی از مدل ها دارای صفحه نمایش 8.7 اینچی بزرگتر بودند.

از فضا به خوبی استفاده شده است، با فضای جادار در پشت و تهویه عقب که به راحتی قابل افزایش است. سانروف پانوراما باعث می‌ شود همه چیز زیباتر به نظر برسد و فضای صندوق بار سخاوتمندانه 458 لیتری با صندلی‌ های عقب بالا یا 1690 لیتری با تا شدن آنها است. ظرفیت بکسل دو تن است.

چیزهایی که رنو کولیوس 2017 را برای ما ناامید می کند، برخلاف Zen، این Intens دکمه های تنظیم صدا و دکمه های سرعت فن را حذف می کند. این بدان معناست که زمان بیشتری از زمان لازم برای انجام این کارها صرف می شود.

Intens رده بالا تنها با AWD به صفحه نمایش 8.7 اینچی گفته شده و روشنایی کابین (با پنج رنگ)، استارت موتور از راه دور، چراغ های جلو LED، سنسورهای پارک جانبی، تزئینات چرم واقعی، نقاط USB صندلی عقب بزرگتر اضافه می کند. سیستم صوتی 12 بلندگو Bose با زیربنا، سانروف و درب عقب برقی با سنسور ضربه‌گیری هندزفری.

غلاف کنترل صوتی که توسط فرمان و سوئیچ کروز کنترل در کنسول پنهان شده است، تجربه کاربری غیر شهودی را ایجاد می کند. برخلاف جدیدترین فضاهای داخلی سیتروئن که کاربردی و مینیمال هستند، «فرانسوی» رنو حیله‌ ای است. استریو Bose با صدای بیس خوب و صدای باکیفیت گوش ها را خشنود می کند، اگرچه این ماشین نمی تواند موسیقی را از طریق بلوتوث پخش کند. همچنین سیستم R-LINK2 دارای Apple CarPlay و Android Auto نیست.

نکته مثبت این است که نور محیط داخلی می تواند مجموعه ای از رنگ ها باشد و همچنین صفحه نمایش ابزار که بسیار واضح و خوانا است. قطعاً یک نکته برجسته و چیزی است که به خودرو کیفیت واقعی در کلاس خود می بخشد. بنابراین علیرغم قرارگیری سوئیچ خراش سر و سیستم اطلاعات سرگرمی گیج کننده، نمای بیرونی و داخلی دارای هاله ممتازی با فضا و فضای ذخیره سازی فراوان برای راه اندازی است.

رانندگی رنو کولیوس 2017

در جاده، رنو کولیوس 2017 برای رانندگی یک وسیله آرام و قابل پیش بینی است و به لطف فاصله 206 میلی متری از زمین، موقعیت رانندگی بسیار بالایی دارد. بدون اعتراض یا هیستریونیک بیش از حد، و با چرخش بدن کمتر از آنچه انتظار دارید، به جایی می‌ رسد که به آن اشاره می‌ کنید. فرمان حس راحتی خوبی دارد اما صادقانه بخواهیم بگوییم،کمی کند است.

همچنین یک مجموعه ایمنی پیشگیرانه پیشرفته با ویژگی هایی مانند نظارت بر نقاط کور، هشدار برخورد از جلو و ترمز خودکار (AEB) دریافت می کنید – ویژگی هایی که می توان به Zen میان رده به عنوان بخشی از بسته آپشن 1490 دلاری اضافه کرد.

این موضوع با درایو لاین ادامه می یابد. QR25DE تولید شده از نیسان به اندازه کافی سریع پاسخ می دهد، و CVT به طرز شگفت انگیزی عملکرد خوبی در حفظ صدای موتور در جایی که بیشتر اوقات نیاز دارد انجام می دهد. با این حال کاریزما چیز زیادی وجود ندارد، اما کار را انجام می دهد و انجام آن کاملاً کارآمد است.

این تقریباً تجربه رانندگی رنو کولیوس را خلاصه می کند. این یک راه آرامش‌ بخش برای یافتن مکان‌ ها است، اما برای علاقه‌ مندان به رانندگی، مثلاً مزدا CX-5 یا کیا اسپورتیج، جذاب نیست. هرگز شما را ترغیب نمی کند که آن را تحت فشار قرار دهید و شما را از عمل جدا نگه می دارد. این نشان می‌دهد که مقایسه فوق با شاسی‌ بلندهای پرستیژ فقط تا حدودی عمیق است.

بزرگترین ایراد که می توان به رنو کولیوس 2017 گرفت عملکرد ترمز آن می باشد. به عنوان یک اقدام کاهش هزینه در کولیوس 2017، از لاستیک های ارزان و بد نکسن استفاده می شود. اگرچه خود ترمز فقط زیر استانداردهای کلاس بود، اما این آزمایش نقطه ضعف لاستیک را آشکار کرد. بدون تحریک زیاد دچار یک انفجار می شود. پس از آن، کولیوس با شرم یدک فولادی کوچک خود را اضافه کرد.

هزینه های جاری

صرف نظر از اینکه کدام موتور نصب شده است، رنو کولیوس 2017 باید هر 12 ماه یا 18000 مایل سرویس شود. خدمات به طور متناوب بین ماینر و ماژور انجام می شود که در واقع یک بازرسی و سپس تعویض روغن و فیلتر است. قیمت این دو سرویس 124 پوند و 199 تا 244 پوند است و می توان آنها را با 304 پوند ترکیب کرد، اما زمانی که یک کولئوس سومین سالگرد تولد خود را داشته باشد، واجد شرایط نگهداری با قیمت پایین تر است.

از این نقطه به بعد، خدمات جامع تری ارائه می شود که به صورت Essential (169 پوند) و کامل (219 پوند) صورتحساب می شود. اولی عملاً تعویض روغن و فیلتر با بازرسی است. مورد دوم شامل چند قطعه جایگزین اضافی است. هر سه سال یا 72000 مایل روغن ترمز باید تجدید شود (با 108 پوند یا 69 پوند با استفاده از برنامه Essential)، و مایع خنک کننده باید هر پنج سال یا 90000 مایل با قیمت 229 پوند تعویض شود.

تاریخچه رنو کولیوس 2017

کولیوس در آگوست 2017 با موتور های دیزلی 128 اسب بخاری 1.6 (dCi 130) و 173 اسب بخاری 2.0 (dCi 175) وارد بریتانیا شد که موتور کوچکتر آن فقط با گیربکس شش سرعته دستی ارائه می شود. موتور بزرگتر با دستی یا هفت سرعته اتوماتیک عرضه می شد که دومی با نام X-Tronic به بازار عرضه می شد. در ابتدا، دو سطح تریم (Dynamique S، Signature Nav) وجود داشت، اما در مارس 2018 یک درجه عالی Initiale Paris به آن اضافه شد.

در نوامبر 2018 محدوده به Iconic و GT Line ساده شد و موتور dCi 130 حذف شد. یکی دیگر از اصلاحات محدوده در سپتامبر 2019 شاهد معرفی موتور 1.7 لیتری dCi 150 بود، در حالی که واحد 2.0 لیتری به 187 اسب بخار (dCi 190) ارتقا یافت. تغییر سبک ملایم چراغ‌های جلو، پارکینگ خودکار و تزئینات داخلی ارتقا یافته را به همراه داشت.

جایگزین های رنو کولیوس 2017

رنو کولیوس در برابر رقبای بسیار با استعدادی قرار دارد که اکثر آنها هفت کرسی دارند. رنو کولیوس 2017 سهم زیادی با نیسان ایکس تریل دارد که دارای هفت صندلی به عنوان آپشن است، در حالی که یک کابین جادار و طراحی بیرونی هوشمند، فناوری قدیمی داخل را تشکیل می دهد.

تاریخچه رنو کولیوس 2017

منابع: driveautoexpressperformancedrive

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *