رنو فلوئنس E4
پست شده در دسته‌بندی نشده

مشخصات رنو فلوئنس E4 D

بررسی و مشخصات رنو فلوئنس E4 D

عرضه خودروی رنو فلوئنس E4 باعث شد که مشکلات و نقص های خودروی قبلی خود یعنی رنو دیزلی برظرف شود. رنو فلوئنس E4 با مجموعه ای از ویژگی های بسیار کاربردی از جمله کروز کنترل، سنسورهای پارک عقب،بلوتوث و چراغ‌ های جلوی خودکار ، و مواد سبک‌ تر و تودوزی چرمی در کابین وارد بازار شد.

این مدل لوکس در دو سطح با گزینه موتور 1.5 لیتری K9K دیزلی در زیر کاپوت عرضه می شود. رنو فلوئنس E4 D نسخه برتر سری خود است و با ویژگی های پیشرفته متعددی مانند صدای فراگیر سه بعدی توسط Arkamys، واحد پیشرفته تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای و بسیاری دیگر ارائه می شود.

این شرکت با اصلاح خوشه چراغ جلو، جلو پنجره رادیاتور و سپر، نمای بیرونی این خودرو را بازسازی کرده است. این سدان همچنین تغییراتی را در داخل کابین با داشبورد لمسی نرم جدید با کنسول مرکزی بازسازی شده به همراه چند ویژگی اضافی دریافت کرد. رنو تمام جنبه های ایمنی مدل خروجی را حفظ کرده است که شامل محافظ موتور و گیربکس، شیشه های ضد گیره، کیسه هوای SRS برای راننده و سرنشین و بسیاری دیگر می شود.

مشخصات رنو فلوئنس E4 D

بررسی کلی موتور خودرو رنو فلوئنس E4

موتور 1.5 لیتری توربو دیزل از تاخیر جدی توربو زیر 2000 دور در دقیقه رنج می برد و به دنبال آن یک افزایش ناگهانی قدرت به دنبال دارد. این انتقال قدرت به این معنی است که رانندگی در ترافیک شهری به این راحتی نیست. رنو اکنون با تجهیز موتور به سیستم تزریق سوخت جدید برای تزریق دقیق تر، برای رفع این مشکل تلاش کرده است. تیغه های توربوشارژر با هندسه متغیر نیز برای عملکرد بهتر در سرعت های مختلف موتور بهینه شده اند.

رنو فلوئنس E4 دارای حداکثر قدرت 3 اسب بخار می باشد. اگرچه هنوز قدرت موتور در 4000 دور در دقیقه تولید می شود، اما تغییر بزرگتر و محسوس تر در حداکثر گشتاور است که اگرچه هنوز 24.5 کیلوگرم است، اما اکنون در 1850 دور در دقیقه یا 150 دور در دقیقه زودتر از قبل تولید می شود.

تغییرات در موتور به خوبی کار کرده است و قابلیت رانندگی بسیار بهبود یافته است. دیگر لازم نیست تا 2000 دور در دقیقه صبر کنید تا ماشین واقعاً به حرکت درآید. قدرت به طور پیوسته از دور 1700 دور در دقیقه افزایش می یابد و حتی در آن زمان هیچ جهش ناگهانی در قدرت وجود ندارد.

مانند قبل، رنو فلوئنس E4 در میان رده ها قرار دارد، اگرچه دور موتور تا 5000 دور در دقیقه افزایش می یابد. به نظر می رسد سطح سر و صدا نیز بهبود یافته است، اما هنوز نمی توان از صدای تلق دیزل در حالت بیکار فرار کرد. متأسفانه،کلاچ همچنان احساس سنگینی و سفتی را منتقل می کند. 

کیفیت سواری رنو فلوئنس E4

رنو هیچ یک از بخش های مکانیکی دیگر را تغییر نداده است. فرمان مانند قبل عالی است و وزن مناسبی برای چرخ دارد زیرا با سرعت بیشتری رانندگی می کنید. چیزی که ثابت می ماند کیفیت سواری عالی رنو فلوئنس E4 است که همچنان در میان بهترین ها است.

رنو تغییرات عمده ای را در نمای بیرونی رنو فلوئنس E4 انجام داده است تا ظاهری تازه به خودرو بدهد. طراحی جلو پنجره، رادیاتور جلو را تغییر داده و آن را با درج های کرومی و لوگوی شرکت در مرکز تزئین کرده است. سپر جلو به لطف طراحی دیفیوزر خود که ظاهری شگفت انگیز به آن می دهد منحصر به فرد است.

این سپر با یک سد هوا با روکش مشکی براق همراه با چراغ های LED در روز و مه شکن همراه است. نمای جانبی این رنو فلوئنس E4 دارای دستگیره های نقره ای تزئین شده ، درها و درپوش های رنگی بدنه ORVM است.

علاوه بر این، قوس چرخ‌ ها به رینگ‌ های آلیاژی 16 اینچی به سبک Kaleido تعبیه شده‌اند که ظرافت نمای جانبی آن را افزایش می‌ دهد. نمای عقب چندان به روز نشده است، اما این شرکت بسته کرومی را به همراه دارد که شامل نوار تعبیه شده “Fluence”، شرکت و نشان های مختلف است.

کمپانی سازنده ، رنو فلوئنس E4 را در چهار رنگ زیبا مانند سفید گلاسیر، مشکی مرواریدی، بژ خاکستری و پلاتینیومی با ظاهر باشکوه ارائه می کند. این سدان دارای طول کلی 4618 میلی متر، عرض کلی 1813 میلی متر و ارتفاع مناسب 1488 میلی متر است. فاصله بین دو محور آن 2703 میلی متر است در حالی که فاصله از زمین 168 میلی متر است که نسبتاً مناسب است.

فضای داخلی رنو فلوئنس E4

فضای داخلی رنو فلوئنس E4 D جدید کاملاً جادار است . این نسخه بازسازی‌ شده، دارای داشبوردی بازطراحی‌ شده با روکش لمسی نرم و با کنسول مرکزی زیبا است. یک فرمان با روکش چرمی سه پره مجهز به سوئیچ های دریافت صدا و تماس است که راحتی راننده را افزایش می دهد.

این شرکت برای شیشه های عقب و جلو پنجره پرده های خورشیدی ارائه می دهد که به راحتی سرنشینان می افزاید. صندلی‌ های داخل کابین با روکش چرم درجه یک پوشیده شده‌اند، در حالی که پانل‌ های درها ، روکش پارچه‌ ای دارند.

رنو، چندین ویژگی مهم را در داخل کابین گنجانده است مانند یک جعبه دستکش، تکیه گاه کمری صندلی راننده، بسته قفل کرومی واقعی داخلی، پشتی بازو عقب با نگهدارنده لیوان، پشت بازو وسط جلو با جعبه ذخیره سازی و جا لیوان و بسیاری ویژگی های دیگر.

فضای داخلی رنو فلوئنس E4

بررسی اجمالی موتور و عملکرد رنو فلوئنس E4 D

این مدل خاص، از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری دیزل خطی با سیستم تزریق مستقیم نیرو می گیرد که ظرفیت کل 1461 سی سی را تولید می کند. این موتور دارای توانایی تولید حداکثر توان خروجی حدود 108.5 اسب بخار در 4000 دور در دقیقه است، در حالی که حداکثر گشتاور خروجی حدود 240 نیوتن متر را تنها در 1850 دور در دقیقه ارائه می دهد.

رنو، این موتور را با یک گیربکس 6 سرعته دستی پیشرفته همراه کرده است که گشتاور خروجی فوق‌ العاده‌ای را به چرخ‌ های جلو می‌ رساند و مسافت پیموده شده را در حدود 20.4 کیلومتر بر می‌ گرداند. از سوی دیگر، این موتور ، خودرو را قادر می‌ سازد تا حداکثر سرعتی در حدود 180 تا 190 کیلومتر در ساعت داشته باشد و در 14 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در حالت سکون جلو برسد.

ترمز و هندلینگ فلوئنس E4

کمپانی رنو، چرخ‌ های جلوی این سدان را با ترمز های دیسکی تهویه‌ دار مونتاژ کرده و چرخ‌ های عقب را به ترمز های دیسکی جامد مجهز کرده است. این مکانیزم ترمز ماهر ، توسط سیستم ترمز ضد قفل با سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز تقویت شده است.

علاوه بر این، این شرکت همچنین سیستم کمکی ترمز را به همراه عملکرد تنظیم ضد لغزش ارائه می دهد که پایداری خودرو را تقویت می کند. از سوی دیگر، این خودرو مجهز به سیستم فرمان برقی متغیر برقی با تناسب سرعت است که پاسخ دقیقی را حتی در سطوح سرعت پایین ارائه می دهد.

ویژگی های راحتی و سرگرمی رنو فلوئنس E4 D

رنو فلوئنس E4 D نسخه برتر در خط تولید خود است و برخلاف هر سدان دیگری در کلاس خود، فهرست طولانی‌ تری از ویژگی‌ ها دارد. این لیست شامل ویژگی رول کردن پنجره هوشمند، پنجره‌ هایی که با یک لمس بالا و پایین می شوند، نمایشگر مرکزی پیشرفته، محفظه جعبه دستکش روشن، کمک پارک عقب و واحد تهویه مطبوع خودکار دو منطقه‌ای بوی و فیلتر گرده است.

این شرکت همچنین این تریم خاص را با ویژگی هایی مانند ورودی کارت دسترسی هوشمند، آنتن دوگانه، کرکره عقب خورشیدی، نورپردازی از راه دور، فرمان برقی با شیب و عملکرد تلسکوپی، کوره عقب خورشیدی، چراغ های جلوی حسگر غروب، آینه دید عقب الکتروکرومی ارائه می دهد. چراغ های جلوی خانه و موارد دیگر.

از سوی دیگر، رنو همچنین یک سیستم اطلاعات سرگرمی پیشرفته با هندزفری، اتصال بلوتوث، خروجی USB و AUX-In و صدای فراگیر سه بعدی پیشرفته توسط Arkamys ارائه می دهد.

ویژگی های امنیتی رنو فلوئنس E4

شرکت رنو، این سدان لوکس را با جنبه های ایمنی نوآورانه و در عین حال بسیار پیچیده به تولید کرده است. این لیست شامل آینه دید عقب خارجی غیرکروی سمت راننده، ترمز های دیسکی جلو و عقب، عملکرد کمکی ترمز، ABS با EBD، برنامه پایداری الکترونیکی و موارد دیگر است.

این شرکت همچنین رنو فلوئنس E4 را با برنامه تنظیم ضد لغزش، ISOFIX و کمربند ایمنی با پیش کشنده و محدود کننده نیرو عرضه می کند. جدای از اینها، دارای محافظ موتور و گیربکس، شیشه ضد گیرش، کیسه هوای SRS برای راننده و سرنشین، کیسه هوای سطح سینه جانبی نیز می باشد.

مزایا و معایب رنو فلوئنس E4

مزایا و معایب رنو فلوئنس E4

مزایا:

  • ظاهر جدید و جذاب
  • ویژگی های ایمنی بسیار زیاد
  • راحتی کابین
  • فرمان چند منظوره
  • آینه های برقی
  • کنترل خودکار هوای داخل خودرو
  • ایربگ سرنشین
  • ایربگ راننده
  • فرمان برقی
  • تهویه کننده هوا
  • پاور ویندوز عقب
  • پاور ویندوز جلو

معایب:

  • بدون به روز رسانی فنی،
  • طراحی داخلی در حد مطلوب نیست
  • چراغ های مه شکن – عقب ندارد
  • روکش چرخ ندارد

قیمت رنو فلوئنس E4

قیمت نمایشگاه Rs.1,630,875
RTO Rs.2,12,013
بیمه ها Rs.72,775
دیگر قیمت ها Rs.16,308

لوازم یدکی رنو فلوئنس E4

در این مطلب از رنو صفری به بررسی کامل مشخصات رنو فلوئنس پرداختیم و تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا مطلبی جامع و کامل به شما عزیزان ارائه دهیم.شما مشتریان عزیز می توانید از طریق سایت رنو صفری لوازم یدکی رنو فلوئنس و همچنین دیگر مدل های رنو را خریداری کنید و اطمینان داشته باشید که تمامی محصولات اورجینال و با کیفیت بالا هستند.

منبع: cardekho

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *