رنو داستر 2023
پست شده در دسته‌بندی نشده

مشخصات رنو داستر 2023

بررسی مشخصات رنو داستر 2023

رنو داستر 2023 با برند جدید داچیا بسیار هوشمند تر به نظر می رسد، و تریم جدید Expression، انتخاب عاقلانه ای به نظر می رسد، به خصوص زمانی که با گزینه موتور 1.3 لیتری چهار سیلندر جفت شود. در غیر این صورت تا حد زیادی مانند قبل است، که بیشتر چیز خوبی است. داستر در حالی که پیری خود را احساس می‌ کند، یک شاسی‌ بلند جمع‌ و جور عملی است که به طرز شگفت‌ انگیزی برای رانندگی سرگرم‌ کننده است و ارزش پولی استثنایی دارد.

داچیا داستر یک دهه است که در بریتانیا به فروش می رسد و این مجموعه با سبک ترین فیس لیفت، دهمین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد. اساساً در مورد ارتقاء نام تجاری است، بنابراین جلو پنجره اکنون دارای جدید ترین نشان داچیا “لینک” است، D و C نام که در یک موتیف زنجیره ای به هم مرتبط شده اند. این لوگو به رنگ سفید در جلو و املا در پشت نشان داده شده است، زیرا شرکت پشت خود را به جلوه‌ ای از کروم و چرم می‌چرخاند.

داچیاهای فعلی دارای لوگوی سفید مایل به “Dacia link” هستند که شامل حروف D و C در وسط، در جلو و حروف “D A C I A” روی چکمه در همان پایان است. تکمیل ظاهر جلو پنجره جدیدی برای نشان به روز شده در بالای آن است.این به رنو داستر 2023 جلوه خوبی در جذابیت محدود می‌ دهد، تا بتواند با محدوده‌ ای متفاوت همراه شود.

بررسی مشخصات رنو داستر 2023

امکانات رنو داستر 2023

لیست کیت استاندارد شامل سنسور های پارک عقب با دوربین، قفل مرکزی از راه دور، تهویه مطبوع اتوماتیک، شیشه های برقی جلو و عقب، رینگ های آلیاژی 17 اینچی و یک صفحه نمایش لمسی هشت اینچی با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند، شش بلندگو و رادیو DAB است.

با این حال، با این SUV که با برچسب قیمتی شبیه به سوپرمینی عرضه می شود، این هنوز یک معامله است. این خودرو از 17295 پوند با موتور پایه 0.9 لیتری سه سیلندر یا 18645 پوند در صورتی که می‌خواهید واحد 1.3 لیتری پانچی را در خودروی آزمایشی نصب کنید، در دسترس است.

آیا رنو داستر 2023 قدیمی شده است؟

جدا از سطوح تریم و نام تجاری، داستر تفاوتی با قبل ندارد، بنابراین خود درایو بیشتر به خاطر یادآوری کارهایی است که این SUV آگاهانه به خوبی انجام می دهد و همچنین کاستی های آن. در مورد دوم، شایان ذکر است که داستر به دلیل استفاده از پلت فرم بسیار قدیمی‌تری نسبت به سایر خودرو های داچیا، کمی قدیمی شده است.

فضای داخلی رنو داستر 2023

فضای داخلی کمی تیره و تار است، حتی اگر حروف جدید داچیا روی فرمان، فضای داخل کابین را کمی زیبا کند. همچنین، برخی از قطعات تزئینی – به ویژه پانل های درب داخلی، که فاقد هرگونه لایه روی تزئینات Expression هستند – بسیار ارزان هستند.

اما هیچ چیز با کیفیت قابل توجهی وجود ندارد، همه چیز به خوبی قرار گرفته است و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی به وضوح چیده شده و استفاده از آن آسان است. واحد های پاسخگوی بیشتری در اطراف وجود دارد، اما با توجه به قیمتی که در اینجا می پردازید، کار را به خوبی انجام می دهد.

فضای داخلی به طور کلی جادار به نظر می رسد، با مقدار مناسبی فضای پای عقب با توجه به ردپای متوسط خودرو. هیچ شکایتی در مورد فضای صندوق بار وجود ندارد، زیرا با فضای 467 لیتر ارائه می شود، در حالی که صندلی های عقب کاهش می یابد – که با تقسیم 60/40 تا شوند، این مقدار را به 1623 افزایش می دهد. هر چند لبه نسبتا بزرگی وجود دارد که می تواند بارگیری وسایل حجیم را کمی دشوارتر کند.

رانندگی با رنو داستر 2023

در حین حرکت، داستر بسیار شادتر می شود. برای یک SUV سبک است و وزن آن را در حدود 1300 کیلوگرم بالا می‌ برد، بنابراین تمایل زیادی به تغییر جهت دارد و حتی می‌ تواند در جاده‌ ای پر پیچ و خم بسیار سرگرم‌ کننده باشد. اندکی چرخش بدنه وجود دارد، اما چیزی بیش از حد و آزار دهنده نیست، و در حالی که فرمان واقعاً بازخورد زیادی از سطح جاده نمی دهد، وزن آن خوب است و تنظیم به اندازه کافی طبیعی به نظر می رسد.

رانندگی با رنو داستر 2023

در طول رانندگی روزانه، سواری می‌ تواند بسیار سفت باشد، اغلب در تلاش برای آرام شدن است و ضربات بزرگ‌ تری را با سر و صدا بیشتر از آنچه می‌ خواهیم می‌ گیرد، اما سیستم تعلیق رنو داستر 2023 قابل قبول است. هنگام حرکت با سرعت، میزان معقولی از صدای باد و جاده وجود دارد، اما کاملاً قابل تحمل است.

پیشرانه رنو داستر 2023

پیشرانه 1.3 لیتری چهار خطی که در خودروی آزمایشی نصب شده است، هنوز هم به نظر می رسد انتخابی در این محدوده باشد. نسبت به سه سیلندر بسیار کم‌ قدرت‌ تر، مقرون به صرفه‌ تر نیست، اما بسیار نرم‌ تر است، به‌ویژه در حالت دور آرام، جایی که سه‌گانه می‌ تواند لرزه‌ های آزار دهنده‌ ای را در داخل کابین ایجاد کند.

همچنین کمی قدرتمندتر است و عملکرد کاملاً مناسبی را ارائه می‌ کند، به طوری که رنو داستر 2023 در این شکل سرعت 0-62 مایل در ساعت را در حدود 10.6 ثانیه می‌ کند. می‌ تواند در دور های بالاتر کمی اصلاح نشده به نظر برسد، اما 240 نیوتن‌متر سالم که فقط از 1600 دور در دقیقه در دسترس است، تضمین می‌ کند که اغلب نیازی به کاوش در قسمت‌ های بالای دستگاه ندارید.

رنو داستر 2023 را با چه موتور هایی می توانیم تهیه کنیم؟

سه بنزین توربوشارژ – TCe 90، TCe 130 و TCe 150 – و یک توربودیزل تک (آبی dCi 115) وجود دارد. نسخه Bi-Fuel TCe 100 که از LPG و همچنین بنزین معمولی استفاده می کند، در اواسط سال 2020 به این محدوده پیوست و با یک مخزن بزرگتر ارتقا یافته است تا برد را تا 155 مایل افزایش دهد.

پرقدرت ترین نسخه بنزینی با گیربکس اتوماتیک دوکلاچه جدید به داچیا در دسترس است، در حالی که دیزل در حال حاضر فقط دستی است، اگرچه گزینه چهار چرخ متحرک را نیز دارد. لاستیک‌ های استاندارد Goodyear Vector 4 Seasons (در زیر) را وارد کنید و یک آفرود با قابلیت شگفت‌آور خواهید داشت.

وزن سبک در اینجا نقش دارد. رنو داستر 2023 یک SUV با تریم دلپذیر است که مدل ورودی آن تنها 1189 کیلوگرم وزن دارد.

موتور رنو داستر 2023

بهتر است آن را باور کنید، به خصوص اگر به دنبال راحتی و توانایی سفر با پاهای بلند هستید. TCe 90 در پایین ترین سطح عملکرد قابل قبول قرار دارد، موتور سه سیلندر 999 سی سی آن تنها 89 اسب بخار قدرت دارد (103 مایل در ساعت حداکثر سرعت / 13.1 ثانیه 0-62 مایل در ساعت). ما به طور کلی پیشنهاد می‌ کنیم که از TCe 130 یا 150 استفاده کنید، مدل‌ های 1.3 لیتری چهار سیلندر با قدرت 128 اسب بخار (120 مایل در ساعت/10.6 ثانیه) یا 148 اسب بخار (124 مایل در ساعت/9.7 ثانیه).

داچیا در ادامه گزینه‌های کارخانه‌ای دوگانه سوز LPG غیرمعمول است و رنو پیشنهاد کرده است که این موتورها ممکن است از قوانین آینده EU7 دوام نیاورند. این مایه شرمساری است، زیرا TCe 100 Bi-Fuel دارای یک موتور سه سیلندر دستی شش سرعته با قابلیت تعویض شیک، موتور سه سیلندر با صدای مشتاق و سطح نسبتاً پایین صدای جاده است که باعث می شود این خودرو احساس گرانی و جریان اصلی را نسبت به شما داشته باشد.

سواری و هندلینگ رنو داستر 2023

رنو داستر 2023 همانطور که تصور می‌ کنید بهترین عملکرد قطعات رنو را تجربه می‌ کند. اگر در 10 سال گذشته یک شاسی‌ بلند خانوادگی فرانسوی را هدایت کرده‌اید، کم و بیش می‌ دانید که داستر چه حسی دارد: سواری راحت، فرمان سبک، درجه‌ ای از سستی مهندسی شده در کنترل‌ ها، و فضایی راحت که برای مسافران ارزش قائل است.

حداقل به اندازه راننده از این نظر، ما فکر می کنیم که تعادل درستی را ایجاد می کند و باید برای اکثر خانواده ها مناسب باشد.رنو داستر هنوز هم یک خودروی ساده و ابتدایی است، اما اصول اولیه آن صحیح است: صندوق عقب بزرگ به شکل مربع، موتور های اقتصادی، ویژگی‌ های سرگرمی در سرتاسر آن، و …

آیا رنو داستر 2023 یک آفرود است؟

دلیلی وجود دارد که چرا رنو داستر در نواحی ناهموارتر و شمالی بریتانیا و اسکاتلند فروش خوبی دارد؛ این خودرو به یک آفرود محبوب تبدیل شده است که احتمالاً برخی از فروش های سوبارو یا میتسوبیشی (RIP) را افزایش داده است.

در مناطقی که برف زمستانی یک تهدید واقعی است و مزرعه گل آلود یک گذرگاه معمولی را دنبال می کند. ترکیب منحصر به‌ فرد آن از DNA سخت، هر جایی و قیمت‌ های مقرون به صرفه، به فرمولی برنده برای کشاورزان و مردم روستایی تبدیل شده است.

ترکیبی از فاصله زیاد از سطح زمین، دوربین های همه جانبه و زوایای خروج چشمگیر این دستگاه را واقعاً به یک ماشین بسیار توانا تبدیل کرده است و ما را وادار کرده است که نیاز به گام برداشتن به یک لندروور، جیپ یا تویوتا را زیر سوال ببریم.

گیربکس شش سرعته دستی دنده اول بسیار پایینی را ارائه می دهد که واقعاً به کار در خارج از جاده کمک می کند و به شما امکان می دهد روی همه موانع به غیر از مزاحم ترین موانع بیکار بمانید و کنترل فرود در سراشیبی به شما امکان می دهد با سرعت از پیش تعیین شده در سراشیبی خزیده و پاها از پدال ها فاصله بگیرید. . یک صفحه نمایش جدید آفرود روی صفحه لمسی پایه، شیب سنج، ارتفاع و زوایای عبور را نشان می دهد تا ببینید چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

شما همراهان عزیز می توانید لوازم یدکی رنو داستر را از فروشگاه صفری با کیفین بسیار عالی و تضمینی خریداری کنید

سواری و هندلینگ رنو داستر 2023

منابع: carmagazine  – autoexpress

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *